Tuesday, February 12, 2013

Pink glitter funky french

More archive stuff, I'm still out of remover! Today is the 6th day wearing the same manicure! When I really like a manicure I easily were it for about 4 days, but then no matter what I think about it I want to change to something new.

Today I have a funky french to show, on short nails and a tiny bit out of focus(?). This is actually a trio of Wet n Wild bought at the Swedish store "Gekås" years ago.

Polishes used:
Wet n Wild (pearl blue shimmer)
Wet n Wild (pink shimmer)
Wet n Wild (pink glitter)

And as a bonus (wished from Little Miss Nail Polish):


Me and my boyfriend's dog. My bf had her before we met but you could say that I've adopted her. :) Most of my blog stuff I write in our sofa and she always lyes next to me with her head on my lap. Sometime with her head on my laptop meanwhile she's wagging her tail, or licking my face; that's when she wants food or go out. :) Most of my readers comes from Sweden but some don't and then I figured that it could be fun seeing how it looks outdoors where I live now, white and snowy.

10 comments:

  1. Riktigt snyggt!!
    Vilken söt hund ni har, mysigt med sällskap när man skriver. Jag brukar ha en av våra katter bredvid mig när jag skriver. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! :) Ja visst är det mysigt med djur, dom kräver inte mycket egentligen, men ger massor. :)

      Delete
  2. Våra undulater bor i ett eget rum jämte datorn och brukar alltid sitta och prata med mig när jag skriver inläggen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, det kan jag tänka mig! De brukar vad jag vet vara ganska pratsamma också! ;)

      Delete
  3. Awww, så söt hund! Och fina naglar!

    ReplyDelete
  4. Det var riktigt tjusiga tippar! Åh, vilken fin hund, den såg jättehärlig och snäll ut :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! :) Ja, hon är jättegosig och snäll :) +rätt så lydig ;D

      Delete
  5. ÅH vad söt hon är!!! Tack för att du visade en bild!! Vad härlig hon verkar vara också!! Gosig!! Naglarna var fina med ;) Men det var vovven jag blev helt till mig av ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ingen fara! ;) Ja, hon är verkligen en härlig hund! Jag tänkte att det skulle vara lämpligt med hundbild i kombination med en halvtaskig bild, för att väga upp liksom. ;) haha :D

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.